Zoeken:

In lijn met de voortdurende inspanningen om haar oplossingen en diensten in Europa verder uit te breiden, is Mather Economics verheugd om de opening aan te kondigen van een nieuw Europees hoofdkantoor in Antwerpen (België) vanaf 1 oktober 2022. Mather verwelkomt Liesbeth Nizet, voormalig Change Director B2C van Mediahuis groep, als Managing Director van haar Europese divisie.

Nizet heeft ruim 12 jaar ervaring in de mediabranche. Na een eerste ervaring in e-commerce, startte ze bij de redactie van Nieuwsblad (Mediahuis) als adjunct-chef online nieuws. Later ontwikkelde Liesbeth zich tot business expert in (digitale) abonnementenwerving en  -behoud, en het bouwen van multidisciplinaire teams om abonnementsdoelstellingen te behalen. Door de kloof tussen business en technologie te overbruggen, zorgde Liesbeth ervoor dat Mediahuis in de verschillende markten, op een schaalbare en duurzame manier abonnementsgroei én engagement wist te realiseren. Naast haar expertise in het begrijpen van de customer journey, is Liesbeth ook een digitale transformatie expert, zowel wat betreft strategie als leiderschap en change management.

Matt Lindsay, CEO Mather Economics: “Namens het team van Mather ben ik bijzonder blij om Liesbeth Nizet in ons bedrijf te mogen verwelkomen. Mather heeft de afgelopen jaren een aanzienlijke groei doorgemaakt in Europa. Ons strategisch partnerschap met Mediahuis heeft ons in staat gesteld om onze dienstverlening aan Europese klanten in de uitgeversbranche te versterken, evenals in andere verticale markten die hun abonnee-gedreven inkomstenmodellen willen laten groeien. We kijken er naar uit dat Liesbeth ons executive team komt versterken en zo ons aanbod aan onze Europese klanten in 2022 en daarna, verder zal helpen uitbreiden.”

Mather Economics is opgericht in 2002 en ontwikkelt analytische tools om bedrijven te helpen het gedrag van hun klanten beter te begrijpen. Mather heeft ongeveer 600 klanten wereldwijd, met een aanzienlijke aanwezigheid in Europa. De klanten van Mather bedienen op hun beurt meer dan 30 miljoen huishoudens met een totale omzet van 4 miljard dollar.

In 2020 ging Mather een strategisch partnership aan met de internationale mediagroep Mediahuis die vandaag meerderheidsaandeelhouder van Mather is.

www.mathereconomics.com