Mediahuis Ventures investeert in MySkillCamp

Mediahuis Ventures, de venture capital poot van Mediahuis, investeert 3,54 mio euro in myskillcamp. De investering maakt deel uit van een grotere investeringsronde waarbij door verschillende partijen samen in totaal 12 mio euro wordt geïnjecteerd. De extra middelen moeten het van oorsprong Belgische online trainingsplatform MySkillCamp in staat stellen om verdere activiteiten te ontwikkelen in het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Duitsland en Zwitserland. Voor Mediahuis is dit de derde investering in de markt van de education technology, na eerdere investeringen in training provider Lepaya en managementcoaching-app Bunch. Het is 2014 opgerichte MySkillCamp kende de voorbije zes jaar een bijzonder sterke groei. Aan de basis van het succes ligt het unieke aanbod vanMySkillCamp: een combinatie van enerzijds een learning experience platform en anderzijds een learning management systeem. Op die manier biedt MySkillCamp niet alleen werknemers een gepersonaliseerde en multimedia leerervaring, maar geeft het tegelijkertijd aan bedrijven een interactieve opleidings-hub waar leeractiviteiten centraal worden beheerd.

www.myskillcamp.com