Mediahuis en VP Exploitatie bevestigen voorgenomen gezamenlijk bod op TMG
- Indicatieve niet-bindende prijs van € 5,90 per aandeel TMG - Navitas-belang van 6,7% aangekocht door Mediahuis - Nu zekerheid over bijna 60%... Lees meer
- Indicatieve niet-bindende prijs van € 5,90 per aandeel TMG - Navitas-belang van 6,7% aangekocht door Mediahuis - Nu zekerheid over bijna 60%... Lees meer
Digitale groei en stevige basis in print zorgen voor succesvolle ontwikkeling Mediahuis presenteert voor 2016 goede cijfers op zowel de lezers-... Lees meer
Mediahuis NV (“Mediahuis”) maakt bekend een overeenkomst te hebben gesloten met Delta Lloyd Levensverzekering N.V. (“Delta Lloyd”) waarbij... Lees meer
Doel is te komen tot een toonaangevend multimediabedrijf, dat ook op lange termijn succesvol blijft op de Nederlands-Belgische markt. Mediahuis en... Lees meer
Een internationale jury selecteerde de bijdrage uit meer dan 70 inzendingen van kranten wereldwijd. De World Young Reader Prize beloont kranten... Lees meer
Kers op de taart is het allereerste Kaffee van Antwerpen dat een (feest)maand lang garant staat voor culturele, culinaire, technologische en andere... Lees meer
Vanaf 2017 worden de Nederlandse Media Groep Limburg (De Limburger), de participaties in De Vijver Media (Vier, Vijf, Zes, Woestijnvis) en Metro,... Lees meer
De Standaard pakt uit met een volledig vernieuwde app die alle digitale edities en bijlagen van de krant bevat (De Standaard en DS Avond). De... Lees meer
Het Rode Kruis lanceert deze maand de Missing Type sensibiliseringscampagne om nieuwe bloeddonoren te zoeken. De kranten van Mediahuis steunen de... Lees meer
Mediahuis en Vlaanderens bekendste stylist Jani Kazaltzis gaan samenwerken. Mediahuis verzorgt voortaan het inhoudelijke aspect en de verdere groei... Lees meer
dS Nieuws is de gratis nieuwsapp van De Standaard, met snel en betrouwbaar nieuws op elk moment van de dag. Zopas werd een grote update van dS... Lees meer
Zaterdag 23 april lanceert De Standaard met de nieuwe app dS360 haar eerste virtual reality video-aanbod. De journalistiek van De Standaard wordt... Lees meer
Het Grootste Licht van De Standaard, de grootse quiz voor jongeren georganiseerd door de krant, heeft gisteren brons gewonnen tijdens de... Lees meer
Digital Reader Engagement, een gemeenschappelijk project van Mediahuis en Twipe, is door Google geselecteerd als een van de winnaars van het... Lees meer
Mediahuis kon in 2015 de vruchten plukken van de sterke en efficiënte organisatie die in 2014 werd gebouwd. In combinatie met goede resultaten op... Lees meer
Mediahuis Connect ontwikkelde recent een tool waarmee het proactief gevoelige videocontent vrijwaart van commerciële boodschappen. Adverteerders... Lees meer