Inspiratie

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

Bekijken
Mobile advertising

Nieuws wordt vandaag de dag via een verscheidenheid aan kanalen geconsumeerd. De consument wil eender waar en wanneer de actualiteit kunnen volgen. En dus ook in het week-end, op vakantie en onderweg.

Bekijken
Publidossier

Nog niet zolang geleden werd content marketing gezien als een extra in het communicatieplan of als een voorrecht voor bedrijven met grote marketingbudgetten. Ondertussen is het uitgegroeid tot een must-have in elk mediaplan.  Voor jou als lokale handelaar ontwikkelden we bij Mediahuis 2 content producten op jouw maat, nl. het publidossier en het native dossier

Bekijken
Native dossier

Native advertising is hot. Eerder brachten we hierover een artikel dat je HIER kan lezen.  In het huidige artikel gaan we dieper in op het product ‘NATIVE DOSSIER’. Wat is dit, waarom is het interessant voor jou als regionale adverteerder én hoe blikt onze adverteerder Tim Torfs terug op zijn eerste native dossier bij Mediahuis?

Bekijken
Verblind door de click

Velen laten zich bij het beoordelen van een online campagne leiden door het aantal clicks dat die campagne heeft opgeleverd. Een logische eerste reactie. Wie echter niet verder kijkt dan het aantal clicks, riskeert foute conclusies te trekken.

Bekijken
Print vs Instagram influencers

Kiezen is verliezen. Een populaire slogan die zeker ook geldt bij de besteding van je marketingbudget. Maar stel dat je toch moet kiezen. Kiezen tussen bijvoorbeeld adverteren in een print magazine of in zee gaan met een influencer op Instagram? Voor welke optie kies je dan?

Bekijken
Mediahuis lanceert MH Data Studio voor een maximale focus op audiences, targeting en personalized advertising.

Mediahuis heeft zich de laatste tijd sterk ingezet om op een innoverende manier met al hun data aan de slag te gaan. In 2017 implementeerde de mediagroep een Data Management Platform (Cxense). Hierdoor konden voortaan campagnes gerichter uitgeleverd worden, omdat surfers op basis van socio-demografisch-, intent- en leesgedrag in verschillende doelgroepen gesegmenteerd konden worden (ook wel de IZI segmenten genoemd). Vandaag gaat Mediahuis nog een stap verder en lanceert het een dedicated datateam dat onder de naam “MH Data Studio” aan de slag gaat.