Inspiratie

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

Bekijken
Mediahuis Advertising introduceert AdStudio, een one-stop-shop voor online campagnes.
Mediahuis Advertising introduceert AdStudio, een salestool en one-stop-shop voor het plaatsen van campagnes op de nieuwssites van Mediahuis in combinatie met Facebook, Instagram en Google Search.

 

De regie wil hiermee voornamelijk de markt van de kleinere KMO’s en handelaars servicen, voor wie het opzetten van digitale campagnes vaak nog als complex ervaren wordt. Tegelijkertijd verstevigt Mediahuis Advertising op die manier haar digitale positie in de Belgische advertentiemarkt.Voor de ontwikkeling van de tool werd beroep gedaan op Nexta, een Deense softwarepartij die reeds verschillende Europese uitgevers en classifieds websites in hun digitale transformatie heeft geholpen.

Bekijken
Mediahuis 2x genomineerd voor de AMMA 2020-awards

Goed nieuws komt nooit alleen. Dat bewijzen de AMMA nominaties van 2020 alvast. Dit jaar strijden onze collega’s voor gouden medailles in 2 verschillende categorieën. De Standaard dingt mee in de categorie Media Brand of the Year. Mediahuis Brand Studio, Het Nieuwsblad & AXA Belgium doet mee in de categorie ‘Best Use of Native & Content’ met het grootschalig project ‘De Plezantste Gemeente van Vlaanderen’.

Bekijken
Webinar | Wat na Corona?

We zitten ondertussen al enkele weken in ‘ons kot’, al zien we de kier richting buitenwereld elke dag groter worden.
Wat staat er ons te wachten in deze nieuwe wereld? En hoe gaan we hiermee om op het gebied van marketing en communicatie?

Bekijken
Datagedreven adverteren. Hoe gaat dat in zijn werk?

Vorige week spraken we met Hans De Loore en Dirk Vandekerckhove van MH Brand Studio over hoe je native advertising in onzekere tijden inzet. En wat blijkt? Storytelling is enkel sterk mits een goede tone of voice, straffe content, een goed design, interactiviteit en…bereik!

Maar hoe bepaal je als merk dat bereik? Wie behoort eigenlijk tot de doelgroep van jouw campagne en hoe kan je die segmenten zo efficiënt mogelijk bouwen?

Bekijken
Wat is native advertising en hoe optimaal in te zetten in tijden van crisis?

Zo’n vier weken geleden kondigde onze federale regering de eerste maatregelen aan om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. De wereld stond – en staat nog steeds – op zijn kop. Maar na enkele weken valt het ook op hoe sommige merken zo’n crisis als opportuniteit benaderen. Ze hebben ingespeeld op de tijdsgeest, de context en de omgeving om te communiceren of om zich maatschappelijk te engageren. En wat zien we? Sterke merkverhalen!

Bekijken
Mediahuis verbetert viewability van formaten

Mediahuis Advertising blijft inzetten op een optimale gebruikservaring van advertenties voor zowel de adverteerder als de bezoeker. In dat licht voerden we de laatste maanden enkele ingrepen door die een sterk positief effect op de viewability van alle formaten tot resultaat hadden. Lees je even mee?

Bekijken
Wij verdubbelen jouw ruimte! #kooplokaal

De Belgische magazinepers (DPG Media, Roularta, MagAdvertising & Mediahuis) ondersteunt Belgische adverteerders in deze moeilijke tijden door hen extra reclameruimte aan te bieden. Blijven bouwen aan je merk in deze huidige tijden is cruciaal. Een duwtje in de rug ook.