Waarom Billie the place to B is voor jouw campagne?
Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg: één platform, één cover en één smoel. Billie!
Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?
De Belgische magazinepers (DPG Media, Roularta, MagAdvertising & Mediahuis) ondersteunt Belgische adverteerders in deze moeilijke tijden door hen extra reclameruimte aan te bieden. Blijven bouwen aan je merk in deze huidige tijden is cruciaal. Een duwtje in de rug ook.
Voor alle inlassingen in de periode van 1 april tot 15 juni 2020 wordt de aangekochte ruimte verdubbeld. Koop je dus een inlassing van 1 pagina dan maken wij er 2 pagina’s van!
Deelnemende magazines zijn Dag Allemaal, CinéTélérevue, Humo, Moustique, Goed Gevoel, Nina, Primo, Story, TV Familie, TeveBlad, De Morgen Magazine, Soir Mag, Het Nieuwsblad Magazine, Citta, Sjiek, De Standaard Magazine, De Standaard Weekblad, Goesting, Flair N/F, Libelle, Libelle Lekker, Libelle Nest, Feeling, Femmes d’Aujourd’hui, Femmes Délices, Krant van West-Vlaanderen GAEL, Knack/Le Vif, Weekend Knack, Weekend Vif, Focus Knack, Focus Vif, Trends/Tendances, Trends Style N/F, Plus Magazine N/F, Sport Voetbalmagazine/ Sport Footmagazine , Téléstar enTélépro.
Dit aanbod is geldig voor de klassieke pagina’s en ook voor native campagnes, niet voor covers, creatieve en technische formules.
Contacteer je vast aanspreekpunt bij de verschillende regies voor meer info en reservatie.
Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg: één platform, één cover en één smoel. Billie!
Straffe marketing. Het is iets dat ons allen aanbelangt. Wij bij Mediahuis Advertising kunnen dan ook niet anders dan sterke marketingcampagnes toejuichen: campagnes die relevant zijn voor onze lezers en surfers, die creatief zijn en écht een verschil maken. Campagnes die niet pushen, maar wel mentaal servicen en mensen doen verbinden.
Met ‘Koop lokaal’ wil Mediahuis de lokale handelaars een hart onder de riem steken. Aan de hand van verschillende regionale bijlages in onze kranten kregen trouwe partners en adverteerders de kans gratis te adverteren in hun regio.