Webinar | Hoe maak je als merk impactvolle podcasts en bouw je verder aan je publiek?

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

Podcasts veroveren ons land. Ze gaan van het oor recht naar het hart. Ook bij jongeren. En daar liggen grote kansen. Almaar meer merken gaan ermee aan de slag, om er hun verhaal mee te vertellen. Vaak met heel straffe resultaten. Want wie weet hoe je podcasts goed kunt inzetten in de marketingmix, kan er mensen echt mee raken.

Maar... hoe begin ik er nu aan?

Een podcast maken is een werk van lange adem.
We zetten enkele veelgestelde vragen op een rij:

  •  Hoe maak je als merk impactvolle podcasts?
  • Welke verhalen lenen zich ertoe — en welke niet?
  • Waar moet je op letten en waarmee maak je het verschil?
  • Op welke manier vind je de juiste luisteraars — en vinden zij jou?
  • Hoe raak je je publiek, en laat je het groeien?

Webinar "Hoe maak je als merk impactvolle podcasts en bouw je verder aan je publiek?"

Mediahuis Advertising vroeg het op woensdag 2 december tijdens een webinar aan Hans De Loore en Wouter Van Driessche. Hans is head of MH Brand Studio, de native content cel van Mediahuis Advertising, en weet als geen ander hoe je als merk met je klanten moet praten. Wouter is oud-journalist en oprichter van de dagelijkse podcast van De Standaard, de eerste en grootste podcast in zijn soort in Vlaanderen. Vorige maand nog werd hij bekroond met de Belfius Persprijs. Vandaag is Wouter Creative Director van Uitgesproken, het inhouse podcast agency van Mediahuis.

Wouter distilleerde tijdens het webinar zorgvuldig 18 tips en tricks om aan de slag te gaan met podcasts.

Benieuwd? Download ze hier.

Heb je graag advies over een podcastcampagne?

Contacteer ons via Wouter.VanDriessche@mediahuis.be

Recent toegevoegde artikelen

Bekijken
It’s time to Act Human!

Straffe marketing. Het is iets dat ons allen aanbelangt. Wij bij Mediahuis Advertising kunnen dan ook niet anders dan sterke marketingcampagnes toejuichen: campagnes die relevant zijn voor onze lezers en surfers, die creatief zijn en écht een verschil maken. Campagnes die niet pushen, maar wel mentaal servicen en mensen doen verbinden.