Waarom Billie the place to B is voor jouw campagne?
Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg: één platform, één cover en één smoel. Billie!
Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?
De zomer is nog maar net begonnen maar toch kijken we stiekem al uit naar de winter van 2021, want op 15 januari 2021 start de 99ste editie van de Brussels Motor Show. Als premium mediapartner organiseerde Mediahuis Advertising samen met Febiac een interessant webinar waarin je te weten komt hoe dit Salon zal verlopen en op welke manier het interessant is om er als adverteerder mee jouw kar aan te hangen.
Cindy Legros (Febiac) vertelt je alles over de organisatie en uitdagingen van deze editie. Dominique Brigé en Frank Duyck gidsen jou onder meer doorheen het uitgebreide media-aanbod dat Mediahuis Advertising speciaal voor dit Salon uitwerkte.
Deel 1: Cindy Legros – Sales Manager Motorshow & Project Manager #WeAreMobility bij Febiac
Dat het Autosalon van 2021 doorgaat, dat staat buiten kijf. Dat het niet helemaal hetzelfde zal zijn als de vorige jaren, dat ook.
Cindy heeft het over de praktische maatregelen die Febiac neemt om van 2021 een geslaagde editie te maken. Bovendien overloopt ze enkele facts en figures van vorige edities en geeft ze toelichting bij de mediacampagne van 2021.
Deel 2: Dominique Brigé – Key Account Manager bij Mediahuis Advertising
We kunnen er niet omheen. Covid-19 heeft heel wat plannen gewijzigd. Ook adverteerders waren bezorgd en advertentiebudgetten werden on hold gezet. Maar is dat wel een goede strategie? Dominique heeft het over opportuniteiten en de noodzaak om te blijven communiceren met je doelgroep tijdens deze complexe tijden.
Deel 3: Frank Duyck – Key Account Manager bij Mediahuis Advertising
Geen Autosalon zonder talrijke advertentiemogelijkheden voor adverteerders uit de automotive. Als Premium Partner van Het Autosalon kan je via Mediahuis onder andere adverteren in de officiële catalogus die breed verspreid zal worden via onze nieuwsmerken. Frank geeft wat meer inzicht in de verschillende opties en promo’s in de aanbieding.
Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg: één platform, één cover en één smoel. Billie!
Straffe marketing. Het is iets dat ons allen aanbelangt. Wij bij Mediahuis Advertising kunnen dan ook niet anders dan sterke marketingcampagnes toejuichen: campagnes die relevant zijn voor onze lezers en surfers, die creatief zijn en écht een verschil maken. Campagnes die niet pushen, maar wel mentaal servicen en mensen doen verbinden.
Met ‘Koop lokaal’ wil Mediahuis de lokale handelaars een hart onder de riem steken. Aan de hand van verschillende regionale bijlages in onze kranten kregen trouwe partners en adverteerders de kans gratis te adverteren in hun regio.