Mediahuis Brand Studio richt zich tot thuisondernemers en lokt daarmee Proximus uit zijn kot.

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

Mediahuis Brand Studio, de creatieve advertising cel van Mediahuis Advertising, lanceert SoHo: een online magazine met inspirerende content van en voor de zelfstandige en thuisondernemer.

Sohomag.be

Met sohomag.be richt Mediahuis Advertising zich naar de zogenaamde Small Office Home Office (SoHo) doelgroep, een belangrijke groeimarkt voor de regie. Sinds enkele jaren werken er steeds meer mensen van thuis uit en de afgelopen maanden bewees de Coronacrisis dat hier niet snel verandering in zal komen. Deze groeiende, professionele lezersmarkt is dus een interessante én koopkrachtige doelgroep die voortaan met SoHo makkelijk aanspreekbaar is voor adverteerders. Dankzij een samenwerking met IPM (La Libre) biedt SoHo bovendien een nationaal bereik.

Hans De Loore, Head of MH Brand Studio: "De explosieve markt van zelfstandigen, thuisondernemers en freelancers kent zijn eigen, specifieke informatiebehoeftes. SoHo wil voor die groep inspiratie alsook praktische oplossingen bieden voor hedendaagse uitdagingen."

Proximus

Proximus zag voor haar initiatief “Start Like A Pro” (proximus.be/startlikeapro) een onmiddellijke fit met SoHo. Met “Start Like A Pro” wil Proximus inspelen op specifieke informatiebehoeften van zelfstandigen, KMO’s en startende ondernemers inzake online visibiliteit en connectiviteit. Proximus vormt dan ook de eerste strategische partner van SoHo.

SoHo

B2B

Mediahuis richt zich al enkele jaren naar het professionele lezerspubliek met Made in, het platform dat aan de hand van een website, newsletter en social media economisch nieuws brengt uit het regionale ondernemerslandschap. Het succes van Made in bewijst dat het B2B segment een interessante doelgroep is. Met SoHo worden de touchpoints met dit groeisegment uitgebreid van feitelijk nieuws naar inspirerende content.

Momenteel werkt Mediahuis Brand Studio volop aan de content op sohomag.be. De eerste printbijlage verschijnt op 23 september in De Standaard.

Vragen?

Vragen over SoHo of interesse om als merk partner te worden? Contacteer dan:

Benjamin Bosmans
Account Manager Mediahuis Brand Studio
+32 499 41 84 31
benjamin.bosmans@mhbrandstudio.be

Recent toegevoegde artikelen

Bekijken
Webinar | Het Autosalon 2021

De zomer is nog maar net begonnen maar toch kijken we stiekem al uit naar de winter van 2021, want op 15 januari 2021 start de 99ste editie van de Brussels Motor Show. Als premium mediapartner organiseerde Mediahuis Advertising samen met Febiac een interessant webinar waarin je te weten komt hoe dit Salon zal verlopen en op welke manier het interessant is om er als adverteerder mee jouw kar aan te hangen.

Cindy Legros (Febiac) vertelt je alles over de organisatie en uitdagingen van deze editie. Dominique Brigé en Frank Duyck gidsen jou onder meer doorheen het uitgebreide media-aanbod dat Mediahuis Advertising speciaal voor dit Salon uitwerkte.