MH Data Studio wint een Global Media Award!

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

Op dinsdag 2 juni maakte de International News Media Association (INMA) de winnaars van de Global Media Awards 2020 bekend. En jawel! Mediahuis Advertising won de eerste prijs met MH Data Studio in de categorie “Best Idea To Acquire or Retain Advertising Clients”.

 

MH Data Studio bestaat uit een team van data scientists die adverteerders helpen om doelgroepen op maat van hun merk te bouwen. Omwille van Covid-19 werd de ceremonie voor het eerst via een online uitzending georganiseerd, waarin de Jamaicaanse tv-presentator en media-ondernemer Terri-Karelle Reid de winnaars aankondigde en ondersteund werd door commentatoren Chrissy Towle van Google en Earl Wilkinson van INMA.

Recent toegevoegde artikelen

Bekijken
Mediahuis Advertising introduceert AdStudio, een one-stop-shop voor online campagnes.
Mediahuis Advertising introduceert AdStudio, een salestool en one-stop-shop voor het plaatsen van campagnes op de nieuwssites van Mediahuis in combinatie met Facebook, Instagram en Google Search.

 

De regie wil hiermee voornamelijk de markt van de kleinere KMO’s en handelaars servicen, voor wie het opzetten van digitale campagnes vaak nog als complex ervaren wordt. Tegelijkertijd verstevigt Mediahuis Advertising op die manier haar digitale positie in de Belgische advertentiemarkt.Voor de ontwikkeling van de tool werd beroep gedaan op Nexta, een Deense softwarepartij die reeds verschillende Europese uitgevers en classifieds websites in hun digitale transformatie heeft geholpen.