Waarom Billie the place to B is voor jouw campagne?
Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg: één platform, één cover en één smoel. Billie!
Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?
Mediahuis Brand Studio, de creatieve advertisingcel van Mediahuis, zet de komende maanden een grote samenwerking op met Vlaanderen Vakantieland. De samenwerking omvat onder meer een mediacampagne op het brede bereik van de nieuwstitels van Mediahuis én een partnership met kwaliteitskrant De Standaard.
De Standaard lanceert op 4 juli de marketingactie ‘Toerist in Eigen Land’ waaraan Vlaanderen Vakantieland zijn kar hangt als hoofdpartner. Dankzij de actie ontvangen de lezers van de krant gratis tickets voor een heleboel culturele activiteiten die deze zomer in Vlaanderen plaatsvinden. Lezers van De Standaard worden opgeroepen om na hun cultureel bezoekje een nachtje te blijven hangen in een van de vele hotels en B&B’s die Vlaanderen rijk is. De campagne loopt zowel online, in kranten, in magazines en op radio – telkens met een tag-on van Vlaanderen Vakantieland.
“De toeristische partners in Vlaanderen zijn zeer enthousiast over deze samenwerking met De Standaard”, zegt marketing directeur Elke Dens van Toerisme Vlaanderen. “Dit is een echte win win, zowel voor onze bewoners en bezoekers, in dit geval de lezers van de krant, als voor onze toeristische ondernemers. Want wat is er leuker dan na een avondje cultuur ook nog eens de nacht te kunnen doorbrengen in Vlaanderen Vakantieland? Samenwerkingen als deze zorgen voor een onvergetelijke zomer van 2020 in eigen land.”
Stefaan Gheysen, voorzitter Logeren in Vlaanderen: “De provincies staan in voor de promotie van het toerisme in eigen land onder de merknaam Vlaanderen Vakantieland. Voor de relance na deze ongekende crisis vormen we één front samen met de Kunststeden en Toerisme Vlaanderen. De samenwerking met Mediahuis is een belangrijk onderdeel in de grote promotiecampagne.”
Emmanuel Naert, Brand Manager bij De Standaard: “Deze samenwerking stond in de sterren geschreven: De Standaard en Vlaanderen Vakantieland zoeken beiden spraakmakende activaties in eigen land: De Standaard met een gul cultuuraanbod van zijn partners, Vlaanderen Vakantieland met het gevarieerde aanbod van accomodaties. Beide partijen tonen de ambitie om de lezers van De Standaard de staycation van hun leven te bezorgen.”
Het aanbod van Vlaanderen Vakantieland wordt komende maanden bovendien gepromoot via een brede displaycampagne op het Mediahuisnetwerk. In augustus volgt ten slotte nog een redactionele samenwerking met Het Nieuwsblad Check.
Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg: één platform, één cover en één smoel. Billie!
Straffe marketing. Het is iets dat ons allen aanbelangt. Wij bij Mediahuis Advertising kunnen dan ook niet anders dan sterke marketingcampagnes toejuichen: campagnes die relevant zijn voor onze lezers en surfers, die creatief zijn en écht een verschil maken. Campagnes die niet pushen, maar wel mentaal servicen en mensen doen verbinden.
Met ‘Koop lokaal’ wil Mediahuis de lokale handelaars een hart onder de riem steken. Aan de hand van verschillende regionale bijlages in onze kranten kregen trouwe partners en adverteerders de kans gratis te adverteren in hun regio.