Mediahuis Advertising sleept twee Europese Digiday Marketing Awards in de wacht

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

MH Brand Studio & MH Data Studio maken internationaal indruk

Op 3 december 2020 kreeg Mediahuis Advertising tijdens de livestream waarin de Europese Digiday Marketing & Advertising Awards uitgereikt werden, te horen dat ze maar liefst 2 awards ontvangt, op een totaal van 4 inzendingen. Zowel MH Brand Studio als MH Data Studio tonen daarmee aan hoe snel ze zich als relatief jonge advertentie-studio’s op de internationale kaart kunnen zetten.

MH Brand Studio werd verkozen tot ‘Best In-House/Brand Studio’

Onze creatieve advertisingunit, MH Brand Studio, behaalde goud als beste Brand Studio van Europa en neemt daarmee met grote trots de fakkel over van zwaargewicht CNN. Met de lancering van een gloednieuw datagedreven product, namelijk ‘content profiling’, een aantal ijzersterke partnerships zoals AXA Insurance Belgium & De Plezantste Gemeente van Het Nieuwsblad, een getalenteerd freelancenetwerk en nog zoveel meer bewees MH Brand Studio een internationale erkenning te verdienen.

Hans De Loore, Head of MH Brand Studio: “Trots op dit team, en blij met de erkenning. We hebben keihard aan de weg getimmerd de voorbije jaren om de meest toonaangevende studio te worden. Deze award vormt de bekroning voor een uitdagend jaar waarin we onze klanten maximaal wisten te ondersteunen met passende creatieve campagnes.”

Mediahuis & Piano kreeg goud voor ‘Most Effective/Measurable Campaign’

Samen met Mediahuis Data Studio en Mediahuis Brand Studio diende Piano (Cxense) het datagedreven branded contentproduct ‘content profiling’ in. Dit product werd begin 2020 door MH Advertising op maat van Activia ontwikkeld en nadien verder gecommercialiseerd. Een voorbeeld van het perfecte huwelijk tussen content en data volgens de jury van de Europese Digiday Marketing Awards.

Eline Van Exel, Group Brand Manager Soft Functionals: Activia & Actimel: “Dankzij de combinatie van creativiteit en technologie van Mediahuis, konden we onze target group op een relevante en betekenisvolle manier bereiken met authentieke content.”
Heleen De Winne, MH Data Studio: “We zijn vanuit MH Data Studio bijzonder tevreden met deze erkenning. De lancering van ‘content profiling’ als commercieel product staat symbool voor een straffe interne samenwerking tussen MH Data & MH Brand Studio.”

Voor meer informatie, contacteer:

Hans De Loore
Head of MH Brand Studio
hans.deloore@mhbrandstudio.be
+32 475 58 03 25

Heleen De Winne
Data Scientist bij MH Data Studio
heleen.dewinne@mediahuis.be
+32 468 24 56 01

Recent toegevoegde artikelen

Bekijken
It’s time to Act Human!

Straffe marketing. Het is iets dat ons allen aanbelangt. Wij bij Mediahuis Advertising kunnen dan ook niet anders dan sterke marketingcampagnes toejuichen: campagnes die relevant zijn voor onze lezers en surfers, die creatief zijn en écht een verschil maken. Campagnes die niet pushen, maar wel mentaal servicen en mensen doen verbinden.