Waarom Billie the place to B is voor jouw campagne?
Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg: één platform, één cover en één smoel. Billie!
Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?
Goed nieuws komt nooit alleen. Dat bewijzen de AMMA nominaties van 2020 alvast. Dit jaar strijden onze collega’s voor gouden medailles in 2 verschillende categorieën. De Standaard dingt mee in de categorie Media Brand of the Year. Mediahuis Brand Studio, Het Nieuwsblad & AXA Belgium doet mee in de categorie ‘Best Use of Native & Content’ met het grootschalig project ‘De Plezantste Gemeente van Vlaanderen’.
De Standaard heeft in 2019 een zeer succesvolle rit gereden.
Door in te zetten op 3 pijlers (het opbouwen van vertrouwen, het opbouwen van een relatie en het innoveren om jongeren te bereiken) slaagde De Standaard erin nooit geziene verkoopcijfers voor te leggen. Ook de daling in print werd naadloos opgevangen door de stevige groei van online en/of zadi abonnementen (zadi staat voor digitaal in de week en print in het weekend). Verwacht wordt dat De Standaard eind 2020 evenveel digitale abonnementen zal hebben als print, en dit in een dalende markt. Het vertrouwen van de lezers in De Standaard was dus nooit zo groot.
Bij de verkiezing van ‘De Plezantste Gemeente van Vlaanderen‘ onderzoekt Het Nieuwsblad één jaar lang wat jouw gemeente uniek en plezant maakt. Aan de hand van 8 thema’s lichten ze alle 300 gemeenten door. Ideaal om jouw buurt op een andere manier te leren kennen.
Mediahuis Brand Studio, de native content cel van Mediahuis Advertising, legde als eerste Vlaamse speler de rechtstreekse link tussen de thema’s van een journalistiek project en de native campagne van een adverteerder. Door een breed partnerschap met zowel AXA als Het Nieuwsblad op poten te zetten slaagden beiden er in hun kpi’s te halen. Bovendien werd door het native-charter van Mediahuis de journalistieke onafhankelijkheid ten alle tijden gegarandeerd.
‘Dankzij de native campagne en de slimme merkintegraties bij De Plezantste Gemeente van Vlaanderen, zijn we er bij AXA in geslaagd een significante stijging te creëren in 2019 qua commerciële leads voor onze verzekeringen’
– Gianni De Muynck, woorvoerder AXA
Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg: één platform, één cover en één smoel. Billie!
Straffe marketing. Het is iets dat ons allen aanbelangt. Wij bij Mediahuis Advertising kunnen dan ook niet anders dan sterke marketingcampagnes toejuichen: campagnes die relevant zijn voor onze lezers en surfers, die creatief zijn en écht een verschil maken. Campagnes die niet pushen, maar wel mentaal servicen en mensen doen verbinden.
Met ‘Koop lokaal’ wil Mediahuis de lokale handelaars een hart onder de riem steken. Aan de hand van verschillende regionale bijlages in onze kranten kregen trouwe partners en adverteerders de kans gratis te adverteren in hun regio.