It’s time to Act Human!

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

Straffe marketing. Het is iets dat ons allen aanbelangt. Wij bij Mediahuis Advertising kunnen dan ook niet anders dan sterke marketingcampagnes toejuichen: campagnes die relevant zijn voor onze lezers en surfers, die creatief zijn en écht een verschil maken. Campagnes die niet pushen, maar wel mentaal servicen en mensen doen verbinden.

Act Human

Prof. dr. Sarah Steenhaut, Karel Demeester en Jan Callebaut van Callebaut Collective schreven er een boek over: Act Human. Een boek dat meer dan ooit relevant is, want 2021 is hét jaar to act human: de Covid-19 pandemie bracht voor organisaties, klein of groot, de nodige chaos en uitdagingen met zich mee…

De auteurs geloven dat in een mensgerichte marketingaanpak de oplossing ligt. Act Human draait dan ook rond één heldere kernvraag: Hoe kan je jouw klantenrelaties verder laten bloeien en groeien in een wereld waarin alles aan een razend tempo verandert? Ruim vijfentwintig ervaren bestuurders en ondernemers, researchers, data-, marketing- en digitale experten werkten mee aan Act Human.

 

Benieuwd naar de boeklancering? Herbekijk dan hier de opname!

Meer weten, het boek bestellen of met de auteurs in gesprek gaan?

Klik dan hier!

Recent toegevoegde artikelen

Bekijken
Mediahuis Advertising sleept twee Europese Digiday Marketing Awards in de wacht

MH Brand Studio & MH Data Studio maken internationaal indruk

Op 3 december 2020 kreeg Mediahuis Advertising tijdens de livestream waarin de Europese Digiday Marketing & Advertising Awards uitgereikt werden, te horen dat ze maar liefst 2 awards ontvangt, op een totaal van 4 inzendingen. Zowel MH Brand Studio als MH Data Studio tonen daarmee aan hoe snel ze zich als relatief jonge advertentie-studio’s op de internationale kaart kunnen zetten.