Het wordt een warme zomer bij Mediahuis Advertising!

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

De zomer van 2020 wordt er één om nooit te vergeten: onze vakantieplannen zijn stevig door mekaar geschud en het coronavirus besliste dat we op een andere manier op vakantie zullen gaan. Maar dat hoeft niet slecht te zijn, want wij bij Mediahuis Advertising garanderen een warme zomer met het nieuwe inspiratieplatform BLIJF.

Blijf dus nog even doorlezen en ontdek onze creatieve en crossmediale advertentieconcepten. Ze hebben zowel een nationale als regionale invalshoek, passen binnen elk budget en kunnen over een korte of lange periode lopen.

Het 'BLIJF'-platform

‘BLIJF’ is een breed lifestyleplatform dat de Belg oproept en inspireert om te blijven tafelen, te blijven renoveren, te blijven ontdekken, te blijven sporten enzovoort. BLIJF gidst de consument die tijdens de zomermaanden op zoek gaat naar zorgeloze lokale activiteiten en accommodaties: de dagjestoerist, de vakantieganger en zelfs de globetrotter wordt overtuigd van de troeven die ons land in petto heeft. Op het platform kan jij met jouw merk ook je verhaal delen, bijvoorbeeld door middel van branded content of een native video. Onze experts van MH Brand Studio helpen jou om een relevant verhaal te brengen dat onze lezer ongetwijfeld in eigen land doet blijven.

BLIJF – ook op de radio en op de televisie

BLIJF krijgt een afgeleide op onze radiozenders Nostalgie en NRJ en op onze regionale televisiezenders ATV, TVO, ROBtv en TVL. Bij Radio Nostalgie en NRJ opent een dagelijkse BLIJF-rubriek, en ook op de regionale zenders neemt Ben Roelants BLIJF elke dag mee in ‘Trends, het zomer-lifestyle programma. Wil jij met jouw merk een multimediale zomercampagne? Dan kunnen wij jou daar volledig in begeleiden.

Redactionele specials

Naast nieuwssites, radio en televisie, voorzien we ook tal van zomerspecials in Het Nieuwsblad Check, De Markt (Het Belang van Limburg en Gazet van Antwerpen), Het Nieuwsblad NU en De Standaard Magazine, met premium advertentieposities of mogelijkheden tot redactionele integratie.

Brand partnership met De Standaard en Het Nieuwsblad.

Onder het motto “Toerist in eigen land” schenken De Standaard en Het Nieuwsblad deze zomer honderden gratis tickets aan hun app-lezers. Ook jij kan als merk jouw kar hier mee aanhangen.

Wil je een campagne helemaal op maat van jouw merk?

Mediahuis Brand Studio maakt creatieve advertisingcampagnes op maat en verbindt jouw DNA en doelstellingen met ons bereik, onze data en onze straffe merken. Alle campagnes kunnen bovendien ondersteund worden door Mediahuis Data Studio, zowel naar bereiksopbouw als naar rapportering toe. Op die manier brengen we de juiste content enkel in contact met de juiste mensen. Meer info? Contacteer ons via deze link.

Recent toegevoegde artikelen

Bekijken
Mediahuis blijft grootste krantenuitgever van België.

Op 15 oktober 2020 publiceerde het CIM nieuwe bereikcijfers over de Belgische nieuwsmerken. Deze cijfers tonen aan dat in 2020 nog steeds 6,13 miljoen Belgen élke dag een nieuwsmerk consumeren, goed voor bijna 6 op 10 Belgen (12+).

Mediahuis blijft met De Standaard, Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg de grootste krantenuitgever van België en rondt de kaap van 3 miljoen lezers (3.011.480 total brand). Hiermee bereikt Mediahuis iets meer dan de helft van de Vlamingen. De papieren krant en digitale weergave bereiken dagelijks meer dan 2 miljoen lezers.

Bekijken
De Standaard verhuist naar Brussel

De Standaard verhuist – nee, ís verhuisd. Ruim veertig jaar nadat de redactie van de Jacqmainlaan naar een industrieterrein in Groot-Bijgaarden is verkast, zijn ze terug. Van de rand naar het centrum, van de marge naar het brandpunt. ­Terug thuis.

Bekijken
KBC en Mediahuis Advertising informeren Vlaamse jongeren over leven, werken en geld

‘47% van de Vlaamse jongeren voelt zich onzeker over het regelen en optimaliseren van de eigen geldzaken.’

Dit is slechts een van de conclusies uit het Mijn Geld-onderzoek (*) dat Mediahuis bij de lezers van zijn nieuwsmerken uitvoerde. Om aan deze informatiebehoefte van jongeren te voldoen, ontwikkelde KBC reeds eerder het HOEDOEKDA-concept. Om het bereik van dit platform te vergroten en gezamenlijk inhoud aan te leveren, slaan KBC en Mediahuis Brand Studio de handen in elkaar. Ze willen daarmee het jongerenplatform Hoedoekda?! verder uitbouwen.