Goesting, een gloednieuw magazine bij Het Belang van Limburg

februari 27, 2020

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

Op 22 februari zat het gloednieuw magazine Goesting voor het eerst bij Het Belang van Limburg.

Goesting is een magazine met tips voor genieters, vol ideeën om samen met vrienden en familie te doen. Het nieuwe magazine brengt de beste uittips voor het weekend, verrassende eetadressen, originele uitstapjes en een fiets- of wandelroute in en rond Limburg. Een Limburger die buiten de provincie woont, geeft insidertips om zijn of haar nieuwe stad te ontdekken. Goesting interviewt ook elke week een BV gekoppeld aan de cultuuragenda. Zelfs aan de thuisblijver wordt gedacht, met bingetips en recensies van films, games, boeken en podcasts.

 

Het nieuwe weekendmagazine Goesting verscheen voor het eerst op zaterdag 22 februari en maakt nu wekelijks deel uit van het weekendaanbod van Het Belang van Limburg. De donderdag voorafgaand is Goesting al online beschikbaar via de HBvL-nieuwsapp, gevolgd door een nieuwsbrief op vrijdag.

Goesting neemt in het weekendaanbod van Het Belang van Limburg de plaats in van het TV-magazine Hallo.

Recent toegevoegde artikelen

Bekijken
Wij verdubbelen jouw ruimte! #kooplokaal

De Belgische magazinepers (DPG Media, Roularta, MagAdvertising & Mediahuis) ondersteunt Belgische adverteerders in deze moeilijke tijden door hen extra reclameruimte aan te bieden. Blijven bouwen aan je merk in deze huidige tijden is cruciaal. Een duwtje in de rug ook.

Bekijken
Mediahuis geeft 50 miljoen banners weg aan lokale handelaars.

Mediahuis geeft, samen met IPM, Pebble Media en Skynet, aan de lokale handelaars gratis banners weg op hun websites. Onder de naam “Samen Impact” worden lokale handelszaken, die door de coronacrisis hard getroffen zijn, ondersteund met marketing- en communicatiemiddelen. Want ook in tijden van crisis blijft het belangrijk om te communiceren met je klanten.

Bekijken
From Cold Case to Gold Case – Case films gefileerd

Door de Coronacrisis werd de hoogmis van de reclame, de Cannes Lions, uitgesteld naar oktober 2020. Dat betekent meer tijd voor die broodnodige case film. En toeval of niet, Peter Ampe schreef er een boek over.
Zijn insteek? Een goed idee voor een advertentie krijgt niet altijd de belangstelling die het verdient. Een belangrijke reden hiervoor is een case film die gewoon niet voldoet. Een case film die geen jury kan overtuigen. En een fantastisch idee dat een eenzame dood sterft zonder erkenning.
Peter Ampe, Chief Creative Officer bij Famous Grey, wil daarin verandering brengen en schreef zijn ervaringen, tips en visie neer in het boek ‘From cold case to gold case’.

Mediahuis Advertising ging op gesprek met Peter Ampe en Isabel Van den Broeck, Managing Director bij Creative Belgium.

(lees verder onder de foto)