Waarom Billie the place to B is voor jouw campagne?
Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg: één platform, één cover en één smoel. Billie!
Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?
Dat de comeback van de podcast niet aan jou voorbij mag gaan, is zeker. Audio is back en podcasts zijn hot. Een reden te meer om jou in no time te leren hoe je nu zo’n podcast kan beluisteren.
Via een podcastapp kan je op twee manieren zoeken naar een podcast:
Als je voor een specifieke podcast op “abonneer” of “subscribe” klikt, dan zal de app elke nieuwe aflevering automatisch downloaden. Vergeet niet in te stellen dat je de nieuwe afleveringen enkel download wanneer je op een wifi netwerk bent aangesloten. Zo bespaar je immers data.
En tot slot: via een podcastapp kan je altijd en overal naar een podcast luisteren. De file vormt hiermee een ideaal moment om audioverhalen te volgen. En Afrit 10, de podcast van Mediahuis Connect over media en advertising, is er één die je als marketeer zeker kan boeien.
Sta je dus een keer in de file? Verbind dan simpelweg jouw smartphone met je Bluetooth radio en beluister in alle rust onze podcast.
Heel veel (file)luisterplezier!
Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg: één platform, één cover en één smoel. Billie!
Straffe marketing. Het is iets dat ons allen aanbelangt. Wij bij Mediahuis Advertising kunnen dan ook niet anders dan sterke marketingcampagnes toejuichen: campagnes die relevant zijn voor onze lezers en surfers, die creatief zijn en écht een verschil maken. Campagnes die niet pushen, maar wel mentaal servicen en mensen doen verbinden.
Met ‘Koop lokaal’ wil Mediahuis de lokale handelaars een hart onder de riem steken. Aan de hand van verschillende regionale bijlages in onze kranten kregen trouwe partners en adverteerders de kans gratis te adverteren in hun regio.