Waarom Billie the place to B is voor jouw campagne?
Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg: één platform, één cover en één smoel. Billie!
Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?
De Standaard verhuist – nee, ís verhuisd. Ruim veertig jaar nadat de redactie van de Jacqmainlaan naar een industrieterrein in Groot-Bijgaarden is verkast, zijn ze terug. Van de rand naar het centrum, van de marge naar het brandpunt. Terug thuis.
Dit jaar was de redactie van De Standaard precies veertig jaar gevestigd aan de Gossetlaan in Groot-Bijgaarden. Dat is lang genoeg. Begin deze maand verhuisde De Standaard naar het centrum van Brussel, meer bepaald naar de zesde en bovenste verdieping van ‘Central Gate’, het vroegere Shell-gebouw, vlak naast het Centraal Station. Het gaat om een art-decogebouw uit de jaren 1930, helemaal gerenoveerd in 2012.
Hoofdredacteur Karel Verhoeven: “Grootsteden zijn zo divers en bieden vrijheid voor zoveel subculturen, dat de ideeën er elkaar in hoog tempo voortstuwen. Een idylle is het niet, maar wel razend interessant. Daar moet de krant bij zijn. In de enige echte grootstad die Vlaanderen heeft.”
Lees hier meer over de verhuis naar Brussel
Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg: één platform, één cover en één smoel. Billie!
Straffe marketing. Het is iets dat ons allen aanbelangt. Wij bij Mediahuis Advertising kunnen dan ook niet anders dan sterke marketingcampagnes toejuichen: campagnes die relevant zijn voor onze lezers en surfers, die creatief zijn en écht een verschil maken. Campagnes die niet pushen, maar wel mentaal servicen en mensen doen verbinden.
Met ‘Koop lokaal’ wil Mediahuis de lokale handelaars een hart onder de riem steken. Aan de hand van verschillende regionale bijlages in onze kranten kregen trouwe partners en adverteerders de kans gratis te adverteren in hun regio.