Coronavirus: enkel samen creëren we impact

maart 17, 2020

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

Onze wereld staat even op zijn kop. Wij doen er alles aan om de maatregelen rond het coronavirus te respecteren en willen gaan voor een optimale bescherming van ieders gezondheid.
Want enkel samen creëren we impact.

Ons team blijft beschikbaar en contact houden, en dit maximaal telefonisch, via Skype of via e-mail. We hebben alvast alle tools in huis om op deze manier te werken en garanderen hiermee dan ook dezelfde service.

Maar laat ons vooral ook niet stilstaan. Onze creativiteit is sterker dan ooit en dat zijn ook onze nieuwsmerken. Ze hebben een cruciale waarde, zeker in tijden zoals vandaag. We merken dat aan onze uiterst hoge bereikcijfers en maken hieruit op dat mensen meer dan ooit nood hebben aan betrouwbare informatie. En dat is bijzonder krachtig. Dát is impact. Vanuit deze kracht blijven we geloven in sterke partnerships met sterke merken.

Heb je vragen? Contacteer dan jouw vast aanspreekpunt bij Mediahuis Advertising. Ook in deze ongewone tijden helpen wij graag met het vinden van de juiste tone of voice voor jouw boodschap naar een brede doelgroep, zowel voor branding campagnes als voor native advertising.

 

#flattenthecurve

Recent toegevoegde artikelen

Bekijken
Webinar | Het Autosalon 2021

De zomer is nog maar net begonnen maar toch kijken we stiekem al uit naar de winter van 2021, want op 15 januari 2021 start de 99ste editie van de Brussels Motor Show. Als premium mediapartner organiseerde Mediahuis Advertising samen met Febiac een interessant webinar waarin je te weten komt hoe dit Salon zal verlopen en op welke manier het interessant is om er als adverteerder mee jouw kar aan te hangen.

Cindy Legros (Febiac) vertelt je alles over de organisatie en uitdagingen van deze editie. Dominique Brigé en Frank Duyck gidsen jou onder meer doorheen het uitgebreide media-aanbod dat Mediahuis Advertising speciaal voor dit Salon uitwerkte.