A.S.Adventure en Mediahuis Advertising are livin’ la vida local.

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

Deze zomer wordt buitengewoon Belgisch en dat vraagt om buitengewone Belgische vakantiemogelijkheden. Onder het motto “Livin’ la vida local” publiceert A.S.Adventure op zaterdag 20 juni een tête-bêche in het zomernummer van Het Nieuwsblad Magazine: 11 pagina’s vol inspirerende content, tips & tricks om een geweldige vakantie in eigen land door te brengen.

Tête-bêche

De 11 pagina’s zullen als magazine omgekeerd en achteraan Het Nieuwsblad Magazine gekoppeld worden. Op die manier versterken beide magazines elkaar. A.S.Adventure wil op avontuur en stapt graag van de platgetreden paden, terwijl Het Nieuwsblad Magazine wekelijks als lifestyle consumentengids optreedt. Dat klinkt als een perfect huwelijk, waarin de lezers van Het Nieuwsblad Magazine worden meegenomen in verschillende wandeltrips, logeerinitiatieven en dagtochten die A.S.Adventure vanuit haar expertise als avonturengids zal delen. Naast verschillende inspirerende verhalen koppelt A.S.Adventure ook hun productgamma hieraan zodat de consument op een zorgeloze manier België als vakantieland kan verkennen. Naast dit printluik verschijnt er weldra ook een native dossier op alle nieuwssites van Mediahuis.

Greet Anthoni, Media- en PR verantwoordelijke bij A.S.Adventure: “Een boeiende samenwerking. We hebben deze special op heel korte tijd gerealiseerd met toch een fantastisch resultaat. Het is interessant om op deze manier onze beschikbare content een nog breder bereik te geven. En de toevoeging van het online dossier maakt het dan helemaal af. Livin’ la vida local.”

BLIJF

Deze samenwerking kadert binnen ‘BLIJF’, het inspiratieplatform dat Mediahuis Brand Studio twee weken geleden lanceerde en dat een waaier aan creatieve formules op maat van commerciële partners omvat.

Recent toegevoegde artikelen

Bekijken
Mediahuis blijft grootste krantenuitgever van België.

Op 15 oktober 2020 publiceerde het CIM nieuwe bereikcijfers over de Belgische nieuwsmerken. Deze cijfers tonen aan dat in 2020 nog steeds 6,13 miljoen Belgen élke dag een nieuwsmerk consumeren, goed voor bijna 6 op 10 Belgen (12+).

Mediahuis blijft met De Standaard, Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg de grootste krantenuitgever van België en rondt de kaap van 3 miljoen lezers (3.011.480 total brand). Hiermee bereikt Mediahuis iets meer dan de helft van de Vlamingen. De papieren krant en digitale weergave bereiken dagelijks meer dan 2 miljoen lezers.

Bekijken
De Standaard verhuist naar Brussel

De Standaard verhuist – nee, ís verhuisd. Ruim veertig jaar nadat de redactie van de Jacqmainlaan naar een industrieterrein in Groot-Bijgaarden is verkast, zijn ze terug. Van de rand naar het centrum, van de marge naar het brandpunt. ­Terug thuis.

Bekijken
KBC en Mediahuis Advertising informeren Vlaamse jongeren over leven, werken en geld

‘47% van de Vlaamse jongeren voelt zich onzeker over het regelen en optimaliseren van de eigen geldzaken.’

Dit is slechts een van de conclusies uit het Mijn Geld-onderzoek (*) dat Mediahuis bij de lezers van zijn nieuwsmerken uitvoerde. Om aan deze informatiebehoefte van jongeren te voldoen, ontwikkelde KBC reeds eerder het HOEDOEKDA-concept. Om het bereik van dit platform te vergroten en gezamenlijk inhoud aan te leveren, slaan KBC en Mediahuis Brand Studio de handen in elkaar. Ze willen daarmee het jongerenplatform Hoedoekda?! verder uitbouwen.