A.S.Adventure en Mediahuis Advertising are livin’ la vida local.

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

Deze zomer wordt buitengewoon Belgisch en dat vraagt om buitengewone Belgische vakantiemogelijkheden. Onder het motto “Livin’ la vida local” publiceert A.S.Adventure op zaterdag 20 juni een tête-bêche in het zomernummer van Het Nieuwsblad Magazine: 11 pagina’s vol inspirerende content, tips & tricks om een geweldige vakantie in eigen land door te brengen.

Tête-bêche

De 11 pagina’s zullen als magazine omgekeerd en achteraan Het Nieuwsblad Magazine gekoppeld worden. Op die manier versterken beide magazines elkaar. A.S.Adventure wil op avontuur en stapt graag van de platgetreden paden, terwijl Het Nieuwsblad Magazine wekelijks als lifestyle consumentengids optreedt. Dat klinkt als een perfect huwelijk, waarin de lezers van Het Nieuwsblad Magazine worden meegenomen in verschillende wandeltrips, logeerinitiatieven en dagtochten die A.S.Adventure vanuit haar expertise als avonturengids zal delen. Naast verschillende inspirerende verhalen koppelt A.S.Adventure ook hun productgamma hieraan zodat de consument op een zorgeloze manier België als vakantieland kan verkennen. Naast dit printluik verschijnt er weldra ook een native dossier op alle nieuwssites van Mediahuis.

Greet Anthoni, Media- en PR verantwoordelijke bij A.S.Adventure: “Een boeiende samenwerking. We hebben deze special op heel korte tijd gerealiseerd met toch een fantastisch resultaat. Het is interessant om op deze manier onze beschikbare content een nog breder bereik te geven. En de toevoeging van het online dossier maakt het dan helemaal af. Livin’ la vida local.”

BLIJF

Deze samenwerking kadert binnen ‘BLIJF’, het inspiratieplatform dat Mediahuis Brand Studio twee weken geleden lanceerde en dat een waaier aan creatieve formules op maat van commerciële partners omvat.

Recent toegevoegde artikelen

Bekijken
Mediahuis Advertising sleept twee Europese Digiday Marketing Awards in de wacht

MH Brand Studio & MH Data Studio maken internationaal indruk

Op 3 december 2020 kreeg Mediahuis Advertising tijdens de livestream waarin de Europese Digiday Marketing & Advertising Awards uitgereikt werden, te horen dat ze maar liefst 2 awards ontvangt, op een totaal van 4 inzendingen. Zowel MH Brand Studio als MH Data Studio tonen daarmee aan hoe snel ze zich als relatief jonge advertentie-studio’s op de internationale kaart kunnen zetten.