A.S.Adventure en Mediahuis Advertising are livin’ la vida local.

Luistert u al naar onze Afrit 10 podcasts?

Deze zomer wordt buitengewoon Belgisch en dat vraagt om buitengewone Belgische vakantiemogelijkheden. Onder het motto “Livin’ la vida local” publiceert A.S.Adventure op zaterdag 20 juni een tête-bêche in het zomernummer van Het Nieuwsblad Magazine: 11 pagina’s vol inspirerende content, tips & tricks om een geweldige vakantie in eigen land door te brengen.

Tête-bêche

De 11 pagina’s zullen als magazine omgekeerd en achteraan Het Nieuwsblad Magazine gekoppeld worden. Op die manier versterken beide magazines elkaar. A.S.Adventure wil op avontuur en stapt graag van de platgetreden paden, terwijl Het Nieuwsblad Magazine wekelijks als lifestyle consumentengids optreedt. Dat klinkt als een perfect huwelijk, waarin de lezers van Het Nieuwsblad Magazine worden meegenomen in verschillende wandeltrips, logeerinitiatieven en dagtochten die A.S.Adventure vanuit haar expertise als avonturengids zal delen. Naast verschillende inspirerende verhalen koppelt A.S.Adventure ook hun productgamma hieraan zodat de consument op een zorgeloze manier België als vakantieland kan verkennen. Naast dit printluik verschijnt er weldra ook een native dossier op alle nieuwssites van Mediahuis.

Greet Anthoni, Media- en PR verantwoordelijke bij A.S.Adventure: “Een boeiende samenwerking. We hebben deze special op heel korte tijd gerealiseerd met toch een fantastisch resultaat. Het is interessant om op deze manier onze beschikbare content een nog breder bereik te geven. En de toevoeging van het online dossier maakt het dan helemaal af. Livin’ la vida local.”

BLIJF

Deze samenwerking kadert binnen ‘BLIJF’, het inspiratieplatform dat Mediahuis Brand Studio twee weken geleden lanceerde en dat een waaier aan creatieve formules op maat van commerciële partners omvat.

Recent toegevoegde artikelen

Bekijken
It’s time to Act Human!

Straffe marketing. Het is iets dat ons allen aanbelangt. Wij bij Mediahuis Advertising kunnen dan ook niet anders dan sterke marketingcampagnes toejuichen: campagnes die relevant zijn voor onze lezers en surfers, die creatief zijn en écht een verschil maken. Campagnes die niet pushen, maar wel mentaal servicen en mensen doen verbinden.